-

Jag steg upp halv nio idag. Vad är det för fel på mej? xD
Jag ska till mommos idag och sova över. Det är skönt att komma bort lite ibland. Hos släktingar blir man alltid lite ompysslad eller bortskämd och det är väldigt skönt som omväxling x)

Det är annars därför jag bloggar såhär tidigt, dom kommer och hämtar mej nån gång efter två.

Konstigt hur mycket bättre jag mår nu när det är lov. Jag har inte varit på dåligt humör eller känt mej värdelös en enda gång sen lovet började. Skolan är inte bra för mej. Jag känner mej så uttittad och som om jag borde vara perfekt på alla sätt.Hatar också den där känslan av att inte passa in nånstans.
Hemma spelar det inte så stor roll. Jag trivs bra med ensamheten, men det finns alltid familjemedlemmar, eller varför inte datorn och man vill känna sej lite social. I skolan blir jag bara på sämre humör om jag är ensam.
Jag vill passa in nånstans, precis som jag är ;__;


Usch nu ska jag inte tänka på skolan på allt det som är kvar av lovet. Jag ska inte räkna dagar heller. Jag ska försöka.


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Nej jag visste inte heller att de kan va farligt..Mend e kankse är nå att kolla upp innan man köpter en ny mobil..

2009-02-25 @ 13:17:24
URL: http://listolpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0