15 år idag

Då var man femton tydligen.
Det hade kunnat vara en helt okej födelsedag om det inte var för den jävla mensvärken jag är utsatt för. Jag orkar verkligen inte göra nånting, jag orkar knappt se lite glad ut för vad jag har fått.
Min presentlista ser ut såhär:
-Ett halsband i form av ett hjärta
-Ett pussel
-Ett par örhängen i silver
-En cd min brorsa brände åt mej igår kväll
-Nån slags figur gjord av en toapappersrulle (men inget papper på) av min lillasyster
-lite godis
-pengar
-pengar
-pengar
etc


Det blev en hel del pengar. Åtminstone har jag närmare 200 € (ca 2000 kr) om jag räknar med pengarna jag hade från början. Det känns lite tråkigt egentligen. Att ingen orkar komma på nån kul present att ge mej så dom bara slänger in en sedel och ett kort i ett kuvert och det var det. Men å andra sidan får jag ju saker jag tycker bättre om för pengarna än vad andra skulle köpa till mej. Det skulle ju ha varit roligare att göra nåt med några kompisar eller nåt men jag har ingen ork att försöka planera nåt sånt. Jag antar att det är jag som borde sköta den saker isåfall. Men klart att det hade varit kul med lite spontant besök nu såhär på födelsedan, men å andra sidan så besöker jag inte mina kompisar heller varje gång dom fyller år.
Nu orkar jag inte skriva mer (som sagt är jag rätt orkeslös) så vi hörs nån annan gång ^^
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Grattis på födelsedagen iaf!

2009-01-04 @ 17:38:28
URL: http://bbekaa.blogg.se/
Postat av: pickis

Tänkt bara säg att jag ha tagi bort min blogg nu, så du vet:)

2009-01-04 @ 22:13:51
Postat av: Nathalie

Grattis =)

2009-01-05 @ 16:45:16
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/
Postat av: pickis

Grattiis i efterskott xD

2009-01-05 @ 19:52:25
Postat av: diana

Grattis ;)

2009-01-06 @ 20:10:17
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: hjag

du fick iallafall pengar som int alla får... :( så du ska int gnälla över det

2009-01-12 @ 19:20:53
Postat av: jag

du kan ju va glad att du fick 200 €!! int får ja såna pengar

2009-01-13 @ 17:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0