17 januari

En kompis sov ju över. Idag gjorde vi en massa kul. Först gick vi ut och gå (det var INTE kul men...). Det var kallt!!! Jag förfrös mina kinder. Men nu slapp man ju ha dåligt samvete.
Sen hade vi nåt slags hemma-spa. Vi fixade fötterna först. Hade fotbad och nån fotlotion som vi hade köpt tidigare.
Sen fixade vi ansiktet. Vi lade tjockt med ansiktsmask på så att vi var helt orange i fejjan. Sen skulle vi tvätta håret och göra hårinpackning. På varandra! Det var lite kul att stå där med kläderna på i duschen och skölja och gnugga in en massa krämer i den andras kalufs. Det var rätt kul.
Sen hade vi nåt slags handbad (vatten+olivolja) och peeling och lotion. Det var väl ungefär det vårt spa gick ut på.
Resten av dagen spenderade vi med hjälp av chips och chokladrussin.


Nu har jag nördat guitar hero. Det gick inte så bra. Spelade fyra låtar på hard. Jag klarade inte ens encoren. Jag skapade ett eget band som jag kallade "da band". Jag har bra fantasi.
Vad har ni gjort ikväll? Lika töntiga som jag?? -.-"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0