...

Nu har jag inte skrivit på ett par (två) dagar. Jag kan ju berätta lite då för jag vet att ni brinner av nyfikenhet (HAHAHA där var jag sååå kul).
 
Onsdag
Minns inte så mycket, men jag minns att vi hade historia (mitt favoritämne). Denhär dagen började jag gilla vår lärare ännu mer. Han är otroligt bra som lärare. I alla fall så talar vi om Andra världskriget nu och då blir det en del nazi-prat och sånt. Min kompis berättade om någon av hennes kompisar som antagligen var lite nazist och rasist och sånt, som tycker att folk som är "olika" kan vara på olika ställen, att homosexuella skulle föras bort till nåt eget ställe (dvs inte blandas med heterosexuella) och att handikappade skulle dödas. Läraren sa saker som att "alla är ju människor" och en massa saker som han kunde ha citerat direkt från mej. Jag blev i nåt slags chocktillstånd den lektionen. Just såna saker vi diskuterade är väldigt viktiga för mej.
NEEJ jag  har inte nån slags crush på min hissalärare!!!


Torsdag
Var på sjukhuset hela dagen. Orkar inte berätta om det. Jag gjorde inte så mycket. Sov.

Fredag (idag)
Idag var en rätt okej dag i skolan. Vi hade en megakul vikarie i hälsokunskap. Han sa nåt i stil med "Man ska inte slåss. Men om man nu ändå ska slåss så ska man ta i så att det börjar blöda". Han var lite läskig.
Jag väntar på att min kompis ska komma hit snart. Det ska bli kul ^^ Längtar!


Ha en trevlig helg!
Det är "solf" i morgon. (alltså fest i en by som heter solf och typ alla talar om det.) Jag är nog enda som inte ska dit xD
Vad har ni planerat (eller planenat att låta bli) till helgen?  ;D

Kommentarer
Postat av: Johanna

vem har ni i hissa? Mattias? :)

2009-01-16 @ 16:25:58
URL: http://wearemorethanweare.blogspot.com
Postat av: Ida

Ska int heller ti solf. Har tjejkväll imoron så. Hoppas att du mår bra! Ja ha int haft e så bra... Kolla min blogg om du vill vet.

2009-01-16 @ 21:01:13
URL: http://vampyren-takeiteazy.blogspot.com/
Postat av: Johanna

sv: faan han äger! :´) va ska ja int avslöj? xD

2009-01-17 @ 19:37:49
URL: http://wearemorethanweare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0