....

En kompis sov över inatt (hon kom direkt efter skolan så jag hann inte blogga). Det var ju kul ^^ Men vi blev lite orättvist behandlade tycker jag. Först skulle vi se på that 70's show men min lillasyster kollade på nåt program så vi missade typ halva. Sen ville vi kolla på en film (nån om Hitler och tredje rikets fall, jag är en riktig hissanörd xD) men då fick vi inte se för att min lillayster var där. Sen skulle vi kolla på Narnia, men då ville min lillayster titta på Let's dance. Det fick hon såklart. Jag tycker hon är riktigt bortskämd! Vi kollade i alla fall på dendär Hitlerfilmen sen på kvällen/natten. Den var lite tråkig men det fanns en del bra scener också. Så har vi nördat Guitar Hero. Jag blir snart riktigt bra om det fortsätter såhär.  

Hittade en låt på GH som är riktigt bra, som förmodligen alla har hört också (själv är jag lite efter vad gäller internationell modern musik -.-) When you were young med the killers. Riktigt härlig låt! x)


Vad ska ni göra resten av helgen då? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0