ingen blogglust...

På ett par dagar har det varit så att jag har loggat in och klickat på "skapa inlägg" helt automatiskt. Men jag har inte orkat komma på nåt att skriva om. Har man bloggat länge (jag har bloggat ca ett år, på olika ställen) blir det ju antagligen lite tråkigare ibland och man får idétorka. Att blogga är ju inte ett jobb eller något som man absolut måste göra varje dag. Nästan alla större bloggare har väl bloggpaus ibland och knappast nån människa alls orkar precis varenda dag komma på ett långt och bra inlägg som innehåller både humor, nåt litet budskap och dessutom är bra skrivet. Man kan ju inte tvinga sej själv att försöka komma på något om man inte har lust.
I alla fall ska jag nu berätta lite kort om min dag (och jag vet att ni alla är superdupermegaintresserade!)
 
Jag var tvungen att åka på fysioterapi. Jag vill helst förtränga det och sluta prata om det. Hursomhelst så var det inte sååå farligt som jag hade trott och jag behöver bara åka dit en gång i veckan, istället för två.

I skolan hade jag tyska och en massa andra trista saker. Det var en väldigt tråkig dag.
Jag hade psykologi som b-tillval första gången idag. En kompis till mej visste jag att också skulle ha det men så åkte hon hem precis innan pga att hon mådde dåligt och då var det inte så kul längre. Jag visste inte var vi skulle ha alls, eller vem annan som skulle vara i samma klass. Men jag fick reda på sen vilket klassrum det var och där utanför satt en av mina typ.. bekanta (konstigt ord xD) som också skulle ha. Dessutom ska ännu en kompis vara med där, fast hon var inte heller i skolan idag. Det blir ganska kul, hoppas jag. Det var iaf inga större problem att vara där idag. Inga jobbiga typer i klassen.

Nu orkar jag inte skriva mer. Hur har din dag varit? =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

du måst berätt sen va ni gör på psykologi :P

haha e sko va kul ti siti å psyk varann xD

2009-01-13 @ 19:36:23
URL: http://wearemorethanweare.blogspot.com
Postat av: jj

min dag har vari skit bajs..

2009-01-15 @ 11:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0