Inköp

Har varit i stan idag med en kompis. Jättekul, faktiskt =)
Här kommer inköpen:

 
Kjol från H&M. Ungefär 7 € (70 kr)


Solo tidning från Anttila. 5,60 € (ca 56 kr)


Tre nagellack. Vitt (1 € = 10 kr) och gult (ca 3 €= 30 kr) från Kicks.  Rosa (ca 4 € =40 kr) från H&M


Nåt slags munskölj som ska ge fräschare andredräkt ;D ca 3 € (30 kr) från Anttila 



Balsamspray från Citymarket. Minns inte priset men antagligen runt 5 € (50 kr)


Nån slags fotgrej som ska göra dem mjukare och sånt. ca 3 € (30 kr) tror jag. Från Citymarket


Nån slags hårinpackning eller nåt, ca 2-3 € (20-30 kr) från Citymarket

Och så lite choklad och julklappar.
En rätt lyckad shoppingdag tycker jag och jag har mer än 50 € (500 kr) kvar! ;D

Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Stigit upp för sent, kollat film, promenerat med hunden och beställt en Sverige resa tillsammans med mina föräldrar ;D



Kul för dig att du hitta nånting på mellandagsrean. Jag var in förra veckan och hitta INGENTING. Om de nu va på rea de du handla xD

2009-01-02 @ 19:40:23
URL: http://bbekaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0