Manga: Tokyo Mew Mew



Ska tipsa om denhär megagulliga mangaserien. Jag har bara läst just nummer fyra (bild) så jag vet inte så mycket om själva handlingen i serien. Vad jag vet är i alla fall att den handlar om Ichigo och hennes vänner som alla har speciella krafter och tvingas ut på uppdrag för att rädda världen (typ). Den kan verka lite barnslig och det är den kanske också men den är väldigt gullig och väldigt bra tecknad. Jag känner mej allid på bra humör när jag har läst den, jag känner mej sådär liten och gullig. Hur som helst är det något jag kan rekomendera för lite yngre personer (Ichigo är i tolvårsåldern så just den åldern är ganska lagom kanske?) eller såna som har barnasinnet i behåll ;D
Well, jaa. Läs den! xD

Kommentarer
Postat av: soffie

älskar manga, så bra! =)

ha de bra

2009-01-04 @ 13:25:28
URL: http://soffiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0