Nagellack..

.. är otroligt bra. Tycker jag i alla fall!
Ett bra tips till er alla där ute som ibland känner sej riktigt nere, fula och äckliga (jag tror det är ett par personer som känner igen sej va?); måla naglarna. Det kan räcka att fila till en schyst längd och sen på med ett antingen färgat eller ofärgat topplack (spelar egentligen ingen roll) och vips! känner man sej mycket vackrare och kvinnligare (jag sa inte att män inte skulle kunna ha nagellack nu men).
 Det här funkar i alla fall alltid på mej. Man känner sej mycket finare. Testa det nästa gång, det kanske funkar på dej också ;D

 
Jag har flera par i just dem färgerna. Depend, kostar runt 3 € (30 kr)

Kommentarer
Postat av: Miranda

vilka snygga färger 8D

2009-01-08 @ 18:45:13
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0