Passa in?

Ibland känner jag mej som femte hjulet överallt. Som om jag inte passar in nånstans. Jag har många kompisar (ni betyder massor för mej, allihop! <3) men dom har ju också egna kompisar. Ibland om jag går fram för att prata med nån får jag känslan av att dom inte alls vill ha mej där. Och ibland är det som om ingen fattar riktigt hur det är fast jag försöker ge vinkar (jag är nog väldigt dålig på det också). Jag skulle vilja känna mej helt bekväm med någon, att jag kan säga precis vad jag tycker utan att det sedan vänds emot mej. Jag skulle bara vilja passa in, därför att jag är mej själv. Hur ska man lyckas med det? Nån som känner likadant?


<//3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0