Renovering

Nu har jag ändrat om lite här. Vad tycks??
Inte sådär superbra, jag vet. Men nu råkar det vara så att jag inte är nån såndär proffsdatatekniksak som klarar av alla koder och dessutom kan designa en ordentlig header men jag är rätt nöjd i alla fall.
Några små ändringar ska ännu göras, och kanske jag fortsätter leka med lite färger i framtiden. Men just nu vågar jag inte göra något. Då förstör jag antagligen allt igen. Sån är jag. Det jag är nöjd med är att jag har fixat den helt själv! Alla andra designer som jag har varit nöjd med genom tiderna är såna som har varit färdigt "programmerade" så att det bara är att välja (och eventuellt ändra några färger eller nåt). En hurudan bloggdesign har ni blivit mest nöjd med, som ni har gjort själva? Bild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0