sjyyyk -.-"

Har inte varit här nu på ett par (två) dagar. Jag har haft feber. Var hemma igår (missade skidningen på gympa!!!^^) och idag. Har stegring nu och borde inte alls sitta här, men så blev det. Nu är mamma och pappa borta i alla fall så jag slipper en massa människor som tjatar om hur jag borde göra. Det är ändå väldigt skönt att slippa skolan då och då. Den ger upphov till en hel del problem, även om jag vet att jag framkallar dem sjäv.

Att läsa mina senaste inlägg är lite förvånande. Jag är ju inte sån. Jag är inte en sån som sitter och tycker synd om mej själv, en som inte tror att det inte finns nån väg ut. Jag är ganska duktig på att hjälpa andra med deras problem (eller, hur mycket mina råd hjälper vet jag inte men jag försöker i alla fall) men jag är otroligt dålig på att följa dem själv. I alla fall mår jag bättre nu. Jag hoppas ännu att det bara är pubertetsrelaterade humörsvängningar eller nåt. Alla har ju dåliga dagar och ibland blir det för mycket. Tack till alla som har kommenterat mina senaste inlägg, det gav mej lite kraft att helt enkelt inte bry mej om en massa skit. Tack.

Ha en underbar helg och ta hand om er själva! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0