skitkväll

Idag låg jag och drog mej till 12. Sen åt vi ganska snart efter och så for hela familjen till ett par bekanta (mina faddrar).
När jag kom hem började helvetet. Jag skulle fixa naglarna först. Jag hittade inget borttagningsmedel och ingen fil men jag försökte så gott det gick i alla fall men jag hann skriva och kasta saker omkring mej ett par gånger. Naglarna blev fula men det får duga. Sen skulel jag göra läxorna. Geografiförhör x2 i morgon fick jag veta. Först typ 40 ställen på en europa-karta. Ställen jag inte ens hört talas om. Så har vi dessutom förhör på nåt ur boken. Jag fick veta sidorna på msn men lyckades stänga konversationen och nu är ingen inne som kan svara.
I alla fall blev jag så jävla stressad och jag satt och lipade väldigt länge. Så blev jag sur på alla och fick dåligt samvete sen och sen är det massor i skolan. Känner mej lite socialt "efter" och mamma och pappa tjatar på att jag måste förbättra konditionen. Allt är bara skit. Jag har ännu gråten i halsen.

Jag tror jag ska börja med yoga. Jag kunde verkligen behöva det.

Hur mår ni då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0