söndag

Blev tvingad till kyrkan idag. Hade ingen att åka dit med så jag blev på väldigt dåligt humör när jag tänkte på att jag kanske var tvungen att sitta med mamma (inget illa mot henne, men ska man ha tråkigt kan man göra det med nån man kan ha kul med, typ). Men det ordnade sej. Flera kompisar var också där. När det var dags för nattvard var det massor av ungdomar som gick dit. Jag också. Egentligen borde vi ju inte ha fått nåt bröd eller vin eftersom man för det först efter konfirmationen men vi fick det i alla fall! x)

När jag kom hem var jag ute och gick. Det var kallt och lite småjobbigt. Jag har träningsvärk xD Jag är väldigt otränad -.-
Jag är tvungen att äta extra mycket onyttigheter och sötsaker dom närmaste dagarna för att komplettera dagens jobbiga träning.

SKola imorgon också >.< Jag vill ha sommarlov.

Vad har ni gjort en dag som denna?

Kommentarer
Postat av: Sofia

electric avenue var ju också häftig! :)

Idag har jag bara varit på skola, trååk som vanligt!Lärarna har ÄNTLIGEN köpt in nåt till skolan och det blev en symaskin som man kan brodera med?! Kunde dom inte ha köpt in nåt mer vettigt liksom? Aja, det finns inte så mycket att göra åt det.. :P

2009-01-26 @ 16:55:29
URL: http://sofiaeken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0