Telefoner är bajs -.-

Så har man suttit här i en timme och försökt få in en låt, JAA jag sa EN låt, på telefonen men nehej klart att varken datorn eller telefonen vill samarbeta. Inte heller pappas eller mammas telefon ville vara snälla mot mej. Först hade jag för lite utrymme och nån text i stil med "Det finns inte tillräckligt med utrymme, radera de filer du inte lyssnar på". När det var gjort kom samma varningsskylt upp, men bara texten "Okänt fel". Det var ju väldigt schyst!!
Så nu orkar jag inte göra mer åt det och en massa raderade meddelanden blev det  + att jag satt här i onödan i en timme. Jävla skit.

Kommentarer
Postat av: Albulena Ibishi

såånt är irriterande!

2009-01-16 @ 22:41:38
URL: http://albui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0