helvetes skitagjnlbgaslöbhös

Nu blev jag ledsen igen. Vet inte riktigt varför. Jag har åter igen en såndär känsla av att inte vara omtyckt och att jag bara stör. Jag vet ju att det egentligen inte är sant. Varför ska det vara så mycket!? Måste det alltid, efter att jag har fått ha en bra period i ett par dagar, skita sej igen.

Jag skulle mest ha lust att bara lägga mej ner nånstans och dö, och jag menar det bokstavligen. Det skulle vara jävligt skönt att bara slippa dethär. Men jag tänker fortsätta ändå.

Jävla skit allting.


Så, det var skönt att srkiva av sej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej:) Nej vi går inte i samma skola... :) har inte sett dej iaf bor i södra finland xD

2009-03-07 @ 19:11:30
URL: http://sisin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0