jahaa

Jag vill inte vara "Hedda" längre. Hon är den mörka sidan av mej. Den som tänker negativt, som hatar att leva men inte orkar göra något bra av det. Det är hon som målar himlen grå och suddar ut solen. Hon lyssnar på sorgsen musik när hon är ledsen. Fastän hon vet att det bara gör saken värre har hon aldrig lust att lyssna på gladare musik. Hon har faktiskt inte lust med nånting. Hon har inga planer och framtidsdrömmar. Hon tänker bara "det vore ju kul om "det och det" hände i framtiden" men hon orkar aldrig göra nåt åt det.

Chiaki är däremot mer ljus och hoppfull, sprallig och vill hoppa och dansa. Hon ser solen fastän alla mörka moln står i vägen. Och hon vill må bra och vill göra det bästa av situationen. Tyvärr kommer hon inte fram så ofta. Hon borde komma fram mer. Därför ska jag göra mej av med det gamla och in med den positiva och glada jag. Från och med nu ska jag alltid försöka tänka positivt om allt och komma på saker att göra åt saken istället för att sitta och känna mej värdelös.

Lite poetisk text men jag tycker den var lite gullig ^^



aj vant dis milkshake!! =D=D=D


Kommentarer
Postat av: MADDE

Okej! Nej, man MÅSTE få bra platser. Jag sj ska beställa den från cdon.com, och den hinner. Eftersom det högst tar 3 dagar att skicka den (från Fredag)! Och den 19 ska jag skippa halva skoldagen och bara ruuuuuuuuusa till stan! Men oh, tänk att du får se dom dagen innan! DU MÅSTE SÄGA HUR DET VAR! Gosh vad jag längtar!!!!

2009-03-10 @ 20:04:27
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0