k8 <3

Äntligen kan jag blogga. Pappa har suttit här bredvid i 1095672306 år nu men nu försvann han. Jag kan inte skriva när folk ser på! Inte för att jag tänkte skriva så mycket hemligt men whatever.

Idag tränade jag lite på att skriva med vänster hand. Skrev typ AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa, BBBBBBBBBBbbbbbb etc men jättemånga bokstäver, som man gjorde i lågstadiet xD Det gick sådär halvbra. Jag kanske blir bättre om jag tränar mer. Det skulle vara ganska praktiskt när man målar naglarna.

Nu ska jag göra  text/sub till videon till Kanjani8 - Musekinin Hero

Kanjani8 <33



Kommentarer
Postat av: Madde

1095672306 år..? Om man ändå kunde leva så länge.. xD

2009-03-24 @ 08:05:18
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0