Kökskatastrof

Det finns något jag är otroligt dålig på. Och det är matlagning, av alla sorter.
För ett tag sen skulle min lillasyster baka nåt. Eftersom vi ville testa nåt nytt så tänkte vi göra nåt slags knäckliknande smågodis med nötter i. Det gick rätt bra i början. Sen skulle hela grejen värmas i micron, i 10 hela minuter!!
Jag, som bara brukar värma olika bakverk på högst 30 sekunder, tänkte såklart inte på att det kunde vara nån fara att använda den gamla vanliga bunken av plast som vi hade rört ihop sakerna med.
När jag tog ut allt ur micron hade bunken smultit en massa. Jag tror att den ännu fungerar att använda till något, men den är väldigt missformad.
Resultatet av nöt-knäck-grejen (jag vet inte namnet på receptet) blev ändå rätt ok även om det finns lite plastdelar i den xD
(är det farligt??)



Har du någonsin gjort nån katastrof i köket? =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaa! låter lite som mej! :D:D Du har en jättebra blogg! jag älskar hur du skriver :) Hoppas du börjar må bättre alltid! och inte i perioder! <3<3

2009-03-12 @ 09:44:07
URL: http://sisin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0