orkar inte tillbaks >.<

Vaknade upp med ett hemskt dåligt självförtoende, vilket resulterade i ett megalager med foundation och puder.
Men nåja, nu är det lite bättre.
 
Skola imorgon igen. Jag mår dåligt av bara tanken. Vill inte dit. Jag hatar skolan. På riktigt. Jag känner mej så annorlunda mot alla andra där. Ibland vill jag ställa mej upp och skrika något men det gör jag ju såklar inte. Jag är full av känslor, ilska och sorg som inte nån vet om. Dom tycker nog bara att jag är konstig. Vafan ska man göra?
Enda orsaken till att jag orkar med skolan är väl att jag tänker att "snart går jag ut nian och kan börja på nåt gymnasium eller nåt i en ny bra klass där jag får massor av vänner och människor som gillar mej och då blir allt bra".
Jag har för mej att jag tänkte så innan högstadiet också och det blev ju himla bra -.-

Usch, nu ska jag inte tänka på skolan. Istället ska jag ut och gå (mammas order).
Kan nån muntra upp mej lite och kanske ge lite tips på hur man ska orka med skolan och alla jävla människor?



Kommentarer
Postat av: Johanna

hitta en person som du längtar efter, som du får se alla dar i skolan. behöver ju int va nån pojk ;)

Så tar ja mej igenom mornan före ja går ti bussen

typ då ja vaknar: "va har ja fö anledning att stig opp? har ja nå ti si fram emot? jaa! ja får ju se den o den! :) "

åså blir man allti glad då man sir den personen



;)

2009-03-01 @ 17:55:57
URL: http://wearemorethanweare.blogspot.com
Postat av: Johanna

hitt nån person som du tycker om, som du känner att du vill si. behöver ju int va nån pojk utan bara nån du bli glad av ti si :)

bruk hjälp mej på mornan t.ex. : "va har ja fö anledning ti stig opp ida? har ja nå ti si fram emot? jaa! ja får ju si den o den! :) "

typ^^

elä...tänk att "ida får ja vis dom va ja går för" elä nå liknand. t.ex. din klädstil, he e några i min finska klass som ha kommentera den, men du ska int bry dej, de e bara bra att nån vågar va annorlunda, t.ex. mina reino aka faffatofflor, elä mina olikfärgade strumpor, folk kommenterar di men ja tar int illa opp, ja sir e bara positivt :) å vet du ande som börja använd faffatofflona efter mej på 9G? å de e jättemånga som ha börja ha klassringen runt halsen efter att ja börja ha, ande sama pojkin färga ljusa slingor i sitt hår efter att ja gjord e, okej knappast för att ja hadd jort e xD, å plötlsit möter ja nån annan me olik färgade strumpor :) vi e bara förebilder ti snde vanliga fegisar ;) vi e coola! ;)

hoppas dehe blev nå bättre^^

2009-03-01 @ 18:29:29
URL: http://wearemorethanweare.blogspot.com
Postat av: Johanna

ja fölängd den lite xD

2009-03-01 @ 18:30:15
URL: http://wearemorethanweare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0