Saknar Bou

Det känns inte kul alls att jag inte får se honom på konserten. Snart är det två år sen han slutade i An Cafe. Takuya och Yuuki är underbara och dem vill jag ju inte vara utan, men Bou är så himla speciell och jag hade verkligen velat se honom i verkligheten. Faan vad ledsen jag blev. Är glad över konserten men så lessen för att jag inte får se honom.

Så här kommer en liten hyllning i form av bilder. Hoppas alla fans uppskattar dem ^^



Image and video hosting by TinyPic 














Så himla sööt!! Älskar hans stil. Vilken bild gillar ni bäst?

Kommentarer
Postat av: madde

Jag tycker sista bilden är finast! Ja, han är jättesöt. men jag måste erkänna att jag gillar Yuuki och Takuya mer. Oh, vad jag längtar efter konserten!!!

2009-03-07 @ 10:30:58
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej heej .. jag gillar den med MASSOR med färger <(^-^)>

2010-04-18 @ 13:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0