söndag

Idag var jag i kyrkan. Det var inte såå farligt trots att jag inte kände nån där och var tvungen att sitta med mamma.
Mamma trodde att "neej knappast är det nån nattvard idag" men det första vi ser när vi kommer dit är prästen som bär ut en såndär kanna med vin i. Så där fick jag sitta drygt en timme och ha tråkigt.
Det var en tant där (eller njaa, 30-40 år kanske) som klagade på alla ungdomar där. Jag vet inte vad hon sa, hade bra gärna velat höra men mej klagade hon inte på för jag är så duktig, men hon gick till typ tre olika grupper med ungdomar och sa nåt argt till dem. Hon kanske hade veckan,.


För tillfället är jag otroligt flummig och vill ha nån att flumma med!!

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0