söndag

Jag borde läsa på hissaprovet nu. Men jag orkar bara inte. Jag råkar vara på den mest krångliga delen som jag aldrig har gått igenom förr (det är en massa namn och platser som jag aldrig har hört förr man ska kunna också tydligen). Man han inte ta in för mycket på en gång så nu tänkte jag vila upp mej lite här först ^^ 

Idag har varit en helt ok dag. Det blev för mycket igår bara men pga att jag skrev av mej lite och pratade om det så gick det över. Idag var jag hos en kusin som fyllde 30. Jag har ingen som helst kontakt med honom. Mina föräldrar har väl det lite förstås men för mej kunde han lika gärna vara en helt främmande människa.

Nu är jag ensam hemma och är riktigt chokladsugen. Jag tror att jag ska baka ihop något gott till mej själv x)

Han ni några enkla chokladrecpttips? xD
(förutom kladdkaka för det äter jag typ hela tiden -.-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0