tjoho

Idag på morgonen när jag skulle äta innan jag åkte till skolan klagade pappa på att jag hade för mycket smink och att hela min stil vad "för mycket" typ. Kan man få en sämre start på dagen!??
Jag som inte hade haft så mycket emot att åka till skolan just idag... Tack så hemskt mycket pappa!

Men det har väl ordnat sej. Just nu är läget rätt stabilt. Jag ska till en kompis ikväll och sova över, två nätter.  Imorgon blir det stan och förhopnningsvis hittar jag något.. Vi hade tänkt ha nån spa-grej på kvällen. Keewl ^^
Nån som kan tipsa om nån väldoftande bra hårinpackning??

Mer kommer jag inte på att skriva för tillfället ;D Ha en bra helg, jag kanske återkommer, annars frå ni uppdatering först på söndag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0