pocky =D=D=D

Det blev en video till Dreamin' blood istället. Ska ladda upp på Yt sen, kan skicka länk då ifall nån e intresserad.



En världsnyhet, gott folk JAG HAR ÄTIT POCKY FÖR FÖRSTA GÅNGEN!
 Jag skulle till sjukhuset för att ta nåt blodprov och sen skulle vi (mamma, jag och min lillasyster) in till stan ett tag för att göra några grejer. Å så fick jag mamma medtvingad till ett litet ställe som heter Asia Market. Jag har velat gå in där jättelänge, eftersom jag har hoppats på att det skulle finnas pocky där (som jag har velat smaka megalänge) men aldrig vågat gå själv o_O
Men nu gick vi in i alla fall och efter att ha kolalt igenom dom två hyllorna med mat som fanns där (ok, lite mer än två kanske) upptäckte vi en liten hylla bredvid kassan. Och där var det. Pocky, i tre olika smaker (åtminstone, det kanske fanns av nåt annat märke där som jag inte upptäckte!?)! Jag tog alla tre smaker. Det var en liten "låda" med ca 10 pinnar i (det fanns både choklad-banansmak och mjölksmak) för 1 € (ca 10 kr) och en med ca 20 jordgubbspinnar för 1,60 €. Väldigt billigt alltså! Tycker jag!! =D=D=D

När jag kom hem var jag tvungen att smaka, jag hade bestämt mej för att spara ett tag. Jag filmade min första pockyupplevelse men det är för pinsamt att ladda upp -.-" 
Det var rätt gott. I alla fall inte äckligt. Kanske inte sådär gott så att man såg stjärnor och raketer av att det var yummi heller men ändå.. gott ^^ Det luktar iaf väldigt gott(!!) och är en otrolig image-höjare xD Dessutom behöver man inte äta hela på en gång och man blir inte sådär jätteberoende av dem så att man måste äta upp allt på en gång (som med choklad) så det är ju bra.

Har du smakat pocky? Är det gott, tycker du? om du inte har testat så gör det!! =D=D=D
för alla som inte vet; pocky ser ut såhär:



Kommentarer
Postat av: alice

åh pocky<3

banan/choklad och tsubutsubu är godast ^^



men de säljer bara thaipocky där jag bor D:

2009-03-24 @ 19:45:49
URL: http://ultragroteskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0