måndag

Usch vad jobbigt med skola igen. Men som tur är så är måndagar inte särskilt tröga och vi fick megagod gröt så det var okej. Skrev upp mej på praolistan också. Nån sa att man bara fick skriva på två ställen så det fick bli Eos och Fantoy (orkar inte förklara vad det är, googla eller nåt ifall ni är riktigt nyfikna)

Jag har tillslut börjat fatta att jag faktiskt snart ska få se an cafe live, och antagligen se dem på väldigt nära håll också (läs föregående inlägg). Så alltid när jag börjar tänka på det, vilket händer hela tiden, har jag fått nåt riktigt flumanfall. Jag har fjärilar i magen och är bara på bra humör ^^
Jag tror det är bra för mej att ha såna roliga saker att se fram emot. Det får en att orka bättre.

här kommer en megasöt bild på Kanon och Bou (faan att du inte är med längre ;__; , jag hade varit lyckligast på jorden isåfall.)



söta eller vad?? =D=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0