-

Idag har jag varit och shoppat loss.
Nej inte riktigt.
Jag var med mamma och mina två änglar till småsyskon (o_O) och köpte lite nödvändigheter. Min plattång är helsönder (gissa om jag hade en megadålig hårdag idag!!?) så jag (=mamma) köpte en ny. Så fick jag lite andra saker också; hårspray, en behå, glass och en jacka (jag har redan tre vårjackor men ännu en är aldrig fel xD)

Min lillebror fick en telefon. han har inte ens haft sin gamla ett år. Jag har haft min gamla snart 1 ½ år. Om någon är i behov av en ny så är det jag!? Men han fick sin till förskottsfödelsedagspresent.

Jag passade på idag också att bli medlem i nån såndär Jim&Jill klubb. Jag köper nästan aldrig nåt där, dom har väldigt snygga saker, men jag har inte råd. Därför skulle ett sånt kort inte vara fel. Man kunde köpa ett kort som hörde ihop med ett Moda-kort och det har mamma, så om hon köper saker får också jag rabatt! =) Suveränt!

Plattången jag köpte ser ut såhär. Den kostade nåt på 21 euro om jag inte minns fel! =)
Jag har testat den, den är rätt bra också. Enda problemet är att man måste platta flera gånger på samma ställe innan det blir helt rakt, men det kan bero på att jag hade för låg värme också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0