-

Idag mår jag lite sisådär så det blir ett klagoinlägg.
Jag är så jättetrött på folk som inte bara kan vara tysta. Om man inte gillar nåt behöver man inte kommentera alls. Punk.
Varför är det så svårt att låta bli?
Om nån skriver nåt nånstans och man inte håller med så kan man kanske skriva att man inte håller med men man behöver ju inte skriva "Du har helt fel, du är dum i huvudet" eller liknande. Varför inte bara skriva "jag tycker inte så men du får tycka vad du vill". Varför göra någon ledsen när man kan låta bli!?


Dethär blev ett dåligt inlägg xD Synpunkter?


Kommentarer
Postat av: mmadde

Precis så jag känner.

2009-05-18 @ 19:36:49
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0