-

Idag har jag varit i Jakobstad hos min moster, hennes man och mina kusiner. Jag hade tänkt lägga upp en megasöt bild på Joel (som borde vara runt 10 månader nu) men såklart har jag inte fattat hur jag ska få in foton från telefon i datorn än.. "/ Han har iaf blivit jättegullig och satt och tittade med huvudet på sned ^^

Jag köpte fyra manga. Tre volymer av Power!! och en av Tokyo Mew Mew. Allihop kostade 3,90 € (ca 39 kr) styck. Otroligt billigt! Nu behöver jag bara volym 1 av Power!! och sen har jag hela serien ^^



Vad har ni gjort en dag som denna då?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!



Råkade klicka in på det här inlägget av en slump men blev glad för då passar på att fråga dig! VAR hittade du Power?? Jag har letat efter den jättelänge på svenska men vill inte köpa hela gamla Manga Mania tidningar bara för en serie... Tacksam för svar! ^^

Och söt blogg! Hoppas du inte lagt ner den :)

2010-07-06 @ 10:32:44
Postat av: cecilia

hej! jag bara undrar var du har köppt manga power..har letat så mkt efter de!!och hittar bara böckerna på engelska..skulle bli sjukt tacksamm om du säger var du har köppt de :Dkram cecilia :D

2010-12-29 @ 17:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0