ja e lite sjukis igen.. -.-

Hej, Hur har ni det? Jag mår ganska skit men det får duga... Hade så himla ont i halsen igår och det är inte mycket bättre idag. Plus att jag är helt megatrött och förkyld. Jag som ville till stan idag!? Det är ju trots allt första maj! D:

Jag måste repa mej tills i morgon! Då ska vi till Jakobstad till min moster och mina kusiner. Vi är där så sällan och när vi nån enstaka gång åker dit gör vi det alltid på söndagar, då alla affärer är stängda!?
Dom har en lite mysig bokaffär där. Det var den affärer som inspirerade mej att börja läsa manga (jag köpte min första manga ever därifrån) och nu skulle jag vilja se hurudant utbud de har. Utbudet på manga här i Vasa är löjligt dåligt faktiskt (eller okeej, de har faktiskt några death note volymer men bara från volym 3-7 -.- ).  

Vad ska jag göra för att bli frisk tills dess?
Snälla ge mej alla era tips! x)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tycker att du ska hå ut på en promenad, allvarligt! Jag brukar må mycket bättre av friskt luft! Många tror att det är bäst att stanna inne, men inte jag! Btw ja, jag har alltid diggat dom kläderna! Och öronen är ju lixzm för bra för att vara sanna<3

2009-05-01 @ 17:09:59
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0