min öronoperationsdag xD

Slipper skolan idag, wiie ^^

Jag var tvungen att vakna en timme tidigare än jag brukar. Nån gång före sex. Och jag som inte ens har sovit ordentligt flera nätter i rad -.-". Påminn mej att jag inte ska bli läkare. Jag tycker synd om de patienter jag skulle vara tvungen att skära i den tiden på dygnet.
Jag fick inte äta något heller. Så åkte jag till sjukhuset och fick sitta där och kolla på teve (nyhetsmorgon var det enda som visades) ett tag innan dom kom och sa att det var min tur. Jag lade mej ner på operationsbordet (heter det så?) och dom la i en kanyl. Sen la dom i mej en massa mediciner och sen vaknade jag i samma rum som jag var tidigare.
Då fick jag isglass =D

Jag kan snabbt förklara att dom har lagt såna där tuber i öronen, som små rör som tydligen ska hjälpa på nåt sätt. I alla fall borde jag inte få lock för öronen så mycket mera ^^

Jag är väldigt trött efter narkosen och är lite ovan vid vissa ljud (pianot låter ju helt hemskt!?) men det ordnar väl sej.

Nu borde jag läsa på historiaprov men jag sitter här i stället OwO


Ha en bra dag ^^



Kommentarer
Postat av: madde

haha, Sims är tråkigt >__< Har spelat det hos några kompisar. Men saker man har blivigt beroende av, blir man snart inte beroende av ^^ nana<3 Jag har haft mååånga databeroer!

2009-05-08 @ 18:58:25
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0