random inlägg


Idag bakade jag min första tårta någonsin ^^ Det var inte så svårt.
Det kan vara bra att veta hur man gör, och nu vet jag det =)
Jag tycker den blev relativt söt. Vad tycker du? ^^




Det är morsdag imorgon =O Jag har i alla fall gjort ett kort som blev ganska okej och så var jag nyss med pappa och min lillebror och köpte några rosor (pappa betalar). Jag tror inte mamma tar så illa upp över att jag inte har nåt som jag har betalat/gjort själv. Hon vet om jag bara äger 2,15 € för tillfället (hon hittade två euro i en jackficka hon skulle tvätta så nu är jag ju rätt rik!)

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag ska bli lite bättre att blogga, jag lovar. Är bara så beronde av sims xD
Är du/har du varit det?  ^^


Kolla in den vackra familjen jag gjorde igår xD



Kommentarer
Postat av: alice

VILKEN SÖT MOR.

jag kan bara inte spela utan downloads, det är typ helt omöjligt för mig XD

2009-05-10 @ 13:52:46
URL: http://ultragroteskt.blogspot.com
Postat av: KawaiiMuffin^^

Gillar du Japan, manga och harajukus lika mycket som jag eller? ^^ Haha jag älskar Japan jag har än aldrig varit där ens! :D

Jag känner bara att det är som himmelen .. Folk längtar till himmelen, jag längtar till Japan ! (^_^)

Du verkar som en go tjej !



Ses/

KawaiiMuffin^^

2010-09-24 @ 19:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0